dramaqueen..andaverystupidone

tjenare halloj!
ja..då var hela julen över med brak och dunder..hum det känns så...överreklamerat med jul..fast jag ÄLSKAR traditioner, kräfta som jag är.. :P
aja, fick en ny camera så det var juh latjo..eftersom ajg verkligen behövde en :D
sen hade pappsen köpt biljetter till hela familjen på både bruce springsteen och mama mia i gbg i sommar så det blir väldans latjo! :D
oooooch jag saknar min henrik..omg! jag som inte brukar sakna folk och inte vara hemsjuk heller..something is happening..spoooki!
tror att de flesta uppskattade min julklappar..gjorde iaf mitt bästa, som vanligt + att jag var stand in för tomten, han har juh så många att besöka att jag beslutade mig för att göra lite volontär arbete.. ;() skall lägga upp en najs bild på det så småning om =)
mehn, juldagen...jo men vad skoj vi hade fram tills att min mobil var borta..ååååå..klantig jag är! har juh inte direkt råd men en ny heller, så det får helt enkelt vänta till asien..men har en väldigt gammal nu som jag skall använda..och har beställt ett nytt simkort också..men så klantigt! och varför har ingen lämnat in den!.. men det var väl någon som hittaden och tänkte "mehn så bra, jag behöver juh en ny mobil telefon! perfekt!" och så plopps ner i jackfickan..och adjö michelle.
alla bilder, alla vackra sms och alla nr helt borta! + mitt hemma gjorda pilgrim mobilsmycke.. buuh!

usch en dag av ångest, och precis som alla andra fick jag städ mani och städade mitt "nästan på gränsen till sannering objekt till rum" inte helt klar..och kommer nog defentivit inte göra det klart i morgon heller, om jag känner mig själv rätt..så det får helt enkelt vara tills nästa gång jag drabbas av akut ångest och måste städa..hoppas det dröjer! :P
ha det iaf! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0