panikångest!

helvete..jag som inte skulle köpa så mycket julklpappar i år..gaah! vad har jag gjort!? lånade robins bil och tog med mig emelie till mordby för att handla (alias nordby då va) och ja, det första jag gör är att bränna av 650 spänn på kläder till mig själv..var det nödvändigt..hum.. njaoo..jag har andra kläder att ha på mig men ingenting nytt och snajsigt..men nej det var inte nödvändigt!
och sen hade jag tydligen ingen bra julklapps inköps plan tyckte emelie, jag tänkte typ, ääh men vi tar det chill och ser jag något som passar/ är fint köper jag det..men ja..helt plötsligt blev hela mordby totalt orintressant! jag hade ingenaning om vad jag skulle..........
(fick precis en lektion i flygplansbygge av min far! han har det som en ny hobby nämligen jävligt duktig är han också! "ett flyplan har juh 3dimmentioner michelle!" "jaoo" "det kan juh flygar såhär, såhär och såhär" "jaaa jag vet det!" "jasså okej, kanske skallta med ditt plan till farmor?" "jaa, funderar på det!" "faaaast det skulle juh bli väldigt blåsigt" "mmm" (jag fortsätter blogga) "godnatt"
okej, så jag fortsätter där jag så förtvivlad slutade....köpa, fick en redig utskällning av emelie, man måste skriva listor michelle, man måste tänka ut innan vad man skall köpa!" okej, jag vet det..men varför kommer jag aldrig ihåg hur nollställd man blir när man bara går och letar efter vad som hellst egentligen..för då blir det där vad som hellst inte alls verkligt, utan det känns lite som att man faktist har skrivit en lista och letar efter något specifikt, men man gör det juh inte..hjärnan bara är messed up totalt!
nu har nordby blivit mordby, för all ångest den ger oss konsumenter!
Jag hatar julen!... nej, jag hatar julhandeln! julen är ju värdelns bästa hödtid juh! varför förstöra den med julklapps ångest! fan ta er svensk handel och näringsliv!

aja, imorgon blir det iaf dalsland, och det blir skönt! mysigt! kommer vara ifrån datorn tills på humm..juldagen typ..men, ja jag hör av mig så fort jag kan helt enkelt!

hade också personalfest, har jag helt glömt att berätta om, det var bara VÄRLDENS BÄSTA FEST! helt grymt bra! pussokram till alla som var där och var super fina och alla som fixade och grejade och allt! julkul verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0