stupid me..

jaoo, så var man här..med val, val som leder till brustna förtroende, sårande hjärtan och en massa tårar..funderar starkt på att lägga upp allt jag skrivit genom året, men vem skulle orka läsa? jag gör det ju inte själv..
varför håller du inte bara käften och lämnar mig ifred? jag hatar juh dig, eller jag borde iaf göra det.. men ändå lyckas du.. dame it! dame me! stupid me! oho..jag behöver min extra hjärna emelie..hon vet..hon kan och hon förstår mig..det är tur jag har dig du..
nej, verkligen ingen höjdar dag det här..imorgon blir det inte heller, men jag ser kanske slutet på mörkret långt där framme..juldagen?! haha, eller det är nog bara dimman jag ser mig själv göra entre i som lyser upp tillvaron :P
fan, har juh massa julklappar kvar med..och jag som skall spara pengar..hum..försöka vinna på triss imorgon kanske?! jajemen..
usch! jag vill härifrån, jär det verkligen ingen som kan tänka sig att följa med!? jag vill så gärna ha en axel att luta mig emot, när resan bär av emot nya länder..


image24
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0