jobb..handling..sm

okaj..nu har jag styrt tag lite i mitt jobbletande! jag ringde till Spa hotellet.. and I got a jobb.
nu borde jag ju vara väldigt nöjd med mig själv eftersom jag lyckats både söka och få ett jobb..men...än så länge är det bara "extra" något som jag hoppas att jag kan ändra på..men tänk om dom inte behöver mig mer än ibland?! då måste jag ju lixom söka ett jobb till.. :S seeegt! precis som alla uppdateringar man måste göra på msn.. seegt!
idag har jag varit lite med emelie och illustrerat en trädkramare, det var blött och smutsigt men kul! sen åkte vi och handlade och jag fick klart för mig att ingen normal människa skulle handla de grejer som jag slängde upp på bandet: 1paket minimjölk (den är mkt godare än vanlig mjölk), 1 halv annanas (mums!), 1 bit brieost, 1 bit vitlöksost (smarrigt till kvällens film), 1 vanlig påläggsost, 1paket kalvsylta (något av det bästa på julbordet, varför bara unna sig det på jul?!), 1 bit kassler, 1paket creamfraishe, 1 paket lätt grädde (detta var till min och mammas "spagetti med kasslersås"), 2 paket choklad (det här var mest till mamma, hon gillar choklad)..jag tykte inte det var sååå konstiga grejer jag köpte..men emelie skakade bara på huvudet när hon lassade upp en tidning och tre paket mjölk.. :P
Var på SM i går, det gick..jaoo sådär..eller jag är ganska nöjd..men ändå inte..jag hade kunnat springa snabbare..men jag vet inte om det hade gett mig en biljett till finalen, så därför är jag ändå nöjd..men jag vill ju alltid göra så bra ifrån mig som möjligt och jag vet att jag kan bättre så därför är jag missnöjd.
Menmen..får ta nya tag :D
seee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0