svampskog

ihelgen eller rättare sagt söndag-måndag-tisdag var jag stina elin och agnes, på hjerterud..agnes stuha i dalsland, utanför Mellerud..
Jag har varit där en gång innan så jag visste vad jag hade att se fram emot och det blevprecis lika mysig som jag hoppas på! =)
ingen stress eller måsten utan en låg sovmorgon följt av lite stö i centrala mellerud och sedan en jättegod middag..( rökt lax, klyftpotatis, och en jättegod sallad + gott vin) sen gick vi en tur i skogen och letade lite svamp..men vi hittade inte så mycket, men det var bara så skönt att ströva omkring fritt och nynna lite på låtar och hitta på egna.. =P sedan spelade vi när och fjärran spelet, det var väldigt lärorikt men blev lite segt eftersom vi var ganska trötta och skulle upp tidigt på tisdagen för att jag skulle hinna till jobbet i tid..
Sa hejdå till agnes, känndes som en perfekt tur att göra tillsammans nu innan hon åker..men det kommer att bli väldigt tomt utan henne.. :( men jag får helt enkels skicka kort och verkligen verkligen försöka ta en liten mini semäster ner till spanien..iaf en weekend..om det finns någon billig.. :P
jappp..har varit på personlafest nyss, mycket trevligt var det, synd bara att jag är trött och sliten annars hade jag henkat på dom andra en liten stund till!
SovGott! puss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Schyst blogg;)
Kommer ni ner o kollar när jag tävlar nu på luciapokalen i dec?
Ha det gott o hälsa alla
MVH
Mattias/Camilla
Ps du har ju körkort så här kommer vägbeskrivning till oss:)
http://www.hitta.se/Route.aspx#6561106;1238802;Seläter;;Strömstad;;6402889;1269285;Ekedalsgatan;11C;;GÖTEBORG

2007-09-07 @ 22:14:52
Postat av: emslem

uppdatera mera!

2007-09-14 @ 06:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0