fuck

ingenting går som man vill när man verkligen vill något..igår hade vi tvättid, och ingen ville tvätta eftersom vi båda tentapluggade..men iaf..slängde in tvätten vid 5 och tog ut den vid 6..och härifrån började problemen..brukar torktummla typ handukar underkläder sockar och sånt..och ta allt annat som inte får krympa typ jenas och tshirts i torkrkåpet..så jag gjorde som vanligt..men nej..torktummlaren var inte på humör så den stängde av sig efter ett par sekunder och ville inte alls hålla på mer än i ett par sekunder trots gedignaförsök med att hålla knappen intryckt osv..
så då var det ju bara att hänga upp allt, vilket tog envig tid..och sen visar det sig att torkskåpet strejkade det med och blåste kall luft..knäckt!
vår tvätt okuperade tvättstugan ifrån 17-23 och vart väl iaf nästan torr då..
gött, när allt man egentligen vill göra är att plugga och lägga sig i tid..menmen
idag vart det redovisning på fm, gick fint som vanligt ingen större prestation men vi redovisade iaf..jao sen fick jag dra hem till sommarro för glömde miniräknaren och nu sitter jag med magont och väntar på att klockan skall bli "dax att dra till tentan tiden" vilket bör inträffa om kanske två timmar.. :) skall nog vila en nabbsväng och se om magen blir bättre.. efter detta blir set mer stress och sen blir det tåg emot strömstad! längtar tills jag kliver ombord och bara kan andas ut!

ha det gött, nu blir det inget skrivet förrän i morgon kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0