house

blev inte så mycket plugg, somnade nästan av när jag läst typ två sidor :S
får ta tag i det i morgon! hittade inga friryrer så det blir väl som vanligt att man har stora förhoppningar och sen blir det ingen skillnad typ..
imorgon har jag två föreläsningar och en massa plugg framför mig..men det kommer nog bli lite okej ändå..
såg klart på killing fields förut, som rekomenderas starkt! sen var det house, som såklart var lika bra..blev lite rädd på slutet dock eftersom det var sista avsnittet och alla sa upp sig i serien..men så sa hon som i eftertexten att det skulle fortsätta efter helgern alltså typ i början på januari..

nu skall jag sova, ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0