klipptid o plugg

sådär då vart det klart..skall klippa mig på torsdag och det är inte en dag för tidigt eniligt mig själv! Nu är det bara att luska ut hur man vill se ut då.., vilket är det absolut svåraste! skall googla lite i kväll och se hur man bör se ut enligt trenden..om det nu finns någon sådan..

i skolan eller på universitetet idag skulle vi räkna ut hur mycket en lunch/middag kostade i energi och koldioxid utsläpp..oskar o jag bildade en grup och bestämde oss för tacos, vilket visade sig vara en riktig mijjöbov..fick medt energiåtgång och mest koldioxidutsläpp av alla de andra rätterna som valdes..så ja det får väl gå ett par veckor emella man äter tacos..! skulle julklappshandla idag också men som valgt hittar jag bara saker som jag själv vill ha, typiskt!

har typ 12 st klappar som skall fixas och jag har kanse 3 klara typ.. :S tur att bella kommer i helgen så hon kan hjälpa mig!

nu skall jag plugga! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0