Sweet home a la strömstad

kom igår kväll men då ville inte bloggen vara med! så ja uppdaterar i dag ist.. resan igår var inte alls kul, åte ifrån karlstad typ 1900 och skulle byta i öxnered, perfek tänkte jag bara en minuts vänte tid..men nej, när jag kom fram stämde ingenting..inte rätt tåg på perrongen osv..rotade fram biljetten igen och såg till min förskräkelse att det var en timma och en minut jag skulle vänta..mycket latjo! som tur var fanns det en någorlunda uppvärmd vänt hall emd ett el uttag så jag slog på datorn och grejade lite med den :)

idag har jag och mamma slagit in massor med julklappar och grejat med julbuketter till hela släkten..pappa har tvättat bilen och krattat löv..och skall väl snart slänga skräp..jag skall följa med in till stan och leta klänning och gå på systemet!

kan för övrigt upplysa om att det skulle bli storm här idag enligt vädregubben och pappa men just nu är det lugnt som i graven! 
 


Hittade denna underbara bildifrån julen 2004 på syrran som var jultomte.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0