tema 4 plus städning

okej, idag började vårat sista tema 4 i den 5 delar långa kursen..tycker du inte att det går ihop? mjo, sista delen är inget tema utan ett  individuellt projekt arbete.. :p som jag i skrivande stund skall skicka in mål och syfte och problemformulering på..
idag har som sagt varit två föreläsningar, intressanta..? ..ja, men sövande! plus att det är typ 200 sidor att läsa och plugga på till tentan nästa fredag.. :S
dagen har avslutats med städning..för det behövdes, blev inte klar, man skall fortsätta imorgon..får ingen hjälpa, eller jo, men inte mycket hjälp av henrik för han måste tenta plugga till fredag denna vecka så jag vill inte ha hans hjälp heller.. :P

fick ett mkt roligt sms ida av emelie: godmorgon min käre vän, hoppas du får en fin dag!
svarade med ett godförmiddag..eftersom klockan hos mig var typ 11.30
okej men nu måste jag maila lite.. :)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0