tre av fyra

okej, tre av fyra tentor gjorda på den här kursen...känns skönt! tentan vi gjorde i dag har gett mig två veckort ångest, och när man väl sitter där känns det hur lätt som hellst...GALET!  me jag är nöjd så länge jag slipper omtenta för så lågt det vägrar jag gå..

nu skall ajg sadla om kostymen och dra på "klassfest" miljö+bygg fest är det egentligen..de skall bli kul, men kommer inte stanna speciellt länge eftersom ja o henkan skall på julbord och julshow i morgon på selma hotel.. :) så då gäller det att vara utvilad och taggad inför en buffe med läckerheter.. :P

förkylningen jag haft i lite drygt en vecka nu börjar ge med sig, men det är allt ett par dagar kvar..skall bli skönt och kunna dra ut och springa igen! just nu är det dock inget bra löpar väder för de är väldigt halt...

aja nu måste jag iaf byta om och dra upp till Kp (kronoparken) och sandra med tjejerna :)
emelie kämpa på, snart är det ett skönt låååångt lov!

pussokram skumtomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0