kompott

HAHA emelie, det där var jävligt kul! :P promis to tell you first, och privat OM det skulle inträffa om typ 100år.. :P
haha..jätteroligt verkligen jag skrattar så jag har ont i magen nu :D

huma!! haha!!

oja, det är ett härligt liv vi lever, och en mycket bra start på det nya året! =)
snart sticker jag ifrån den här skiten, regn och rusk varenda dag juh! ut på nya äventyr helt allena..omg!
Grattis agnes, vad kul att du tog dig in på skolan! det blir helt klart gotland i sommar, en tur till dig!

känns som om jag redan har påpekat att jag har massor att göra..men ja..JAG HAR MASSOR ATT GÖRA!
boka hemresa, vaccinera mig, boka hotell, leta efter paradis öar :P haha! massa fakta att leta upp, tåg förbindelser butt transporter..visumansökningar ossssv,...

här är bilden jag lovade på mig själv som jultomte också.. :P enjoy!

image34

Haha, jag är så jäkla finurlig, hade inget skägg på lur hos farmor, så jag tog ett par vita sarvetter.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0