elda för kråkorna..

I torsdags förra veckan avslutades ett fyra veckors långt projekt, och det var ofantligt skönt..!
just nu håller jag på med en av de delar som skall in, med urspring ifrån projekter,,där skall man behandla hur projektet fungerat utifrån fyra olika perspektiv
genus
gruppdynamik
konflikthantering
projketmetodik
jääääävligt tråkigt..menmen, jag kommer iaf hinna klart och just nu är det väsentligast..när jag blir klar, idag eller i morgon, blir det ett nytt projekt som egentligen redan startade igår som kommer att vara det jag jobbar med...menmen det projektet är iaf intressant!
mitt ben spökar, och i natt kunde jag inte somna på ett par timmar för benet värket ordentligt..i natt skall jag pröva med ipren och se om det blir någon skillnad..annars får jag någ ta och ringa någon kunnig innom sukvården.. :S
igen..jävla ben!

saknar syrran och avundas henne som är på praktik i spanien..guud så gööt!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0