måndag

ja, det har, och är en typisk måndag..man längta hem under hela dagen i skolan och när man kommer hem blir man rastlös och vet inte riktigt vad man skall hitta på..just nu sitter jag i telefonkö..kan kanske vara något av det tråkigaste pådenna planet?! menmen, skall ta mig något att äta, har inte blivit någonting av det idag..bara frukost..men hade ålanerat in ett träningspass snart..så det är väl bäst att trycka ner någon form av käk.. :)

annars är det cool lugnt i skolan..kommer börja i rusningstempo nästa vecka..så jag skall ägna denna veckan till att förbereda mig mentalt och fysiskt..sova ordentligt och leta reda på bra hemsidor böcker etc..
vi håller på emd ett projekt och har till uppgift at koka en liter vatten i en mjölkkartong på kortast tid..vi har pellets, gips, stålplattor, ståltråd..m.m till våran hjälp..men det är såklart många ideer om hur detta skall utföras..och jag tror vi måste lägga stor vikt i gruppen att inte såga varandras ideer..inte helt lätt kanske.. :D

vad händer i världen? puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0