f*n

hejhej!

var rejält trött i morse men segade mig ändå upp för att hinna i tid till skolan. när jag väl kommer hit utt möter jag min föreläsare/lärare med sin matlåda i handen (hon var alltså påväg för att äta lunch) blev lite rädd att jag missat helt när jag började och trodde att jag missat dagens lektion helt..gick och kollad schemat och såg till min "fasa" att jag var två hela timmar för tidig...! fyy! ute är det värdens vårväder vilket betydet att jag kunnde ha cyklat hit idag..
är förbannad på mig själv över att jag inte kollade schemat mer nogrannt! menmen shit happens

känner att huvudvärken är påväg också..

nä nu skall jag slösurfa! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0