förberedelser

hejhej!

idag är det till att "preppa" som jag hade sagt om jag jobbat kvar på QSRS..vilket jag inte gör, men jag säger så iaf.. :)
preppa betyder ialla fall att förbereda.
på torsdag förmiddag drar jag söderut till Varberg, eller först till Gbg där jag blir upplockad av syrran och pappi, sen Varberg. otränade jag skall på träningsläger..oohh yes! så nu måste jag packa iordning alla träningskläder som jag desutom behöver tvätta..de har inte blivit tvättade på ett tag ( bara vädrade :P ) Sedan bör jag röja undan alla kläder och saker..mycket trevligare att komma tillbaka till en fin och städad lägenhet än en som inte är det..

iaf, har mycket att stå i..plus att jag har ett seminarium i miljlkemin imorgon om metlybromid.. :S what is that? ( fråga mig om ett par timmar, då kan jat)

måste ladda ipoden också, och fixa en matsäck för resan..

precis anmält mig till höstens två kurser på vardera 15p.. kul att h slutprov i de? BIG NONO..
blir iaf Industriella energisystem och värme- och strömningslära..låter halv sköj, men vi skall troligtvis ha ett par jätte duktiga lärare =)

hejhej

ps, sola i karlstad är här för att stanna! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0