happ

igår tyckte jag att våren var påväg för att det bland annat var grussopat uppe på universitetet..men idag kom det svar på varför det var sopat..Kungen och Drottning Silvia kom på besök till Karlstad och Universitetet..
Som den sanne royalist man är så stannade jag så klart kvar en stund i solen utanför skolan och inväntade Kungen o Drottningens transport emellan huvudbyggnaden o hus 21..

när jag kom hem så började jag städa, dels för att det var stökigt/smutsig och dels för att besök juh kommer till helgen..när jag damsög under sängen sträckte jag ut armen för att plocka upp en cdskiva som rammlat ner..skull jag inte gjort..sträckte axelmuskeln rejält, allting började snurra jag började må illa och jag kände att jag strax skulle komma att svimma..extremt otrevligt..rusade in på toa och ledade efet zon för lite smärtlindring men hittade bara tigerbalsam, tog det och la mig raklång i soffan och bara andades djupt för att inte svimma..sen fick jag massera axeln som nu gör helt jävulskt ont.. :( städningen får henrik ta över nu..

vårväder utanför dörren är det också..´min planerade löpning idag får vänta tills imorgon..skall försöka mig på en promenad dock..

hejhej

Kommentarer
Postat av: JOnte

Städa inte för mig skull .. det skulle inte jag ha gjort :) haha! Kram

2009-04-01 @ 20:31:16
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0