träningen

hejhej, igår var det som sagt ok tyr träning. tog hojjen bort till sanbäckstjärn..tog väl omkring 20-25minuter dit..plus att jag cyklade fel och fick stanna en fokuserad orienterare för att fråga om hjälpen.. :p
menmen, det var en inte så värst lång bana  (omkring 3,5km) men kännde att det nog skulle bli lite för mycket att hoppa på den nästan 7km långa banan på första orinteringsträningen på väldigt länge..
det gick iaf bra kom i mål efter ca 35min vilket inte är någon kanon tid direkt..men jag är nöjd, mina fotleder var rejält trötta efteråt!
skulle rita in mina vägval, men det har inte kommit ut ännu, så jag får länka det senare hit..!

nu skall jag fortsätta med en oerhört tråkig fredagskväll med singing bee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0