vårväder!

tjo, igår fredag entrade jontee bostaden på sommarro. började förfesta lite grann och efter ett tag kom det polare till henrik, inga av mina polare dök dock upp.. :( men iaf det var skit kul! drog in till stan runt halv 12 och jag o jonte shakade loss på arenas dansgolv! :D mycket svettig, men sååå kul!
idag lördag börjad med en sovmorgon för grabbarna, medans jag rödje undan ifrån gårdagen. vid två tiden hade frukost intagits (för ett tag bra tagsedan) och vi bestämde oss för att ta den numera "klassiska" rutten runt flygfältet och mariebergsskogen. underbar promenad på en 2,5 timmar! blev en del kort tagna, dock inte så många med min kamera..skall försöka knycka jontes och lägga upp senare!
nu blir det snart "sushimaking" tills ikväll då det är ett nytt avsnitt av Robinsson :D

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0