sunne igen..

kul att jag är så dålig på att uppdatera att det bara blir när jag är i sunne :P
iaf igår kom jag tillbaka till karlstad och idag tog jag och henrik tåget/bussen upp till sunne för att hälsa på igen :)
planerar att stanna några dagar och bättra på frysens föråd med svamp och bär ( kommer bli många bär drinkar i höst )!!

Emelie har rest tillbaka till USA idag fm och hon är väl framme typ mitt i natten, hoppas resan går bra!
Var hemma hos Eva, Petter och lille Samule precis innan jag drog från strömstad i söndags och vi hade det precis lika mysig som vanligt!
bilder ifrån sommarens äventyr får vänta tills jag kommer tillbaka till sommarro för er som vill se sådanna :)

nu skall vi fira henkes pappa lars med lite hemmagjorda semlor (lars favorit) :D

//hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0