привет - hej på ryska

tja!

idag har det varit plugg hela dagen, tyckte räkneuppg var enkal i början emn nu när jag gjort lite mer än häften är det fruktansvärt svårt :S får ta och skriva av någon som gjort uppgifterna i morgon och sen försöka lära mig vad som sker.
bad pappa härom dagen att skriva ett träningsprogram till mig, behöver komma i form!
så idag drog jag igång, trots inte helt frisk ifrån förkylning (hoppas det inte blir värre nu..) menmen, började med ett lugnt jogg pass på 30min med efterföljande styrka. kändes helt okej, skönt att vara igång igen!

nu skall jag hoppa in i duchen och sen kolla om det går att tvätta lite.
love



bjuder idag på en bild av pappa och bella. Bilden är tagen precis efter pappa kommit imål på lidingölopper i år.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tummen upp på det!

2009-12-09 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0