dagen före

Tjo!
idag är det dagne före nyårsafton :) klockan är 08:13 och jag skall förhoppningsvis strax ge mig iväg till ronja!
igår var jag och plockade upp henrik som kom från karlstad, vi åkte direkt ut till Nordby och mellandagsshoppade lite..hittade typ inget iof..menmen det var mysigt. Eva, Petter och lille samuel anslöt också där uppe.
planen för i em är att åka ut till lindholmen och malin. skall bli mysigt!

just nu är det -18,5 grader ute...fyyy och jag skall promenera in till stan (tar ca 1 timma)..

hadehade // michelle

Kommentarer
Postat av: matilda

Det är kallt uppe i dalarna också! minus 25 nu, och jag har inte gått utanför dörren idag, haha! Hoppas du haft en fin jul hemma och att du får en bra nyårsafton! vi ses i januari igen i karlstad, och då ska vi både ses och gå ut och dansa!! :) kram!!

2009-12-30 @ 15:53:09
URL: http://matildasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0