GodJul

hejhej!
julen har varit underbart bra! åkte upp till farmor i måndags och har varit där fram tills juldagen. jag har hjälpt henne och hennes två systrar att handla, tanka, skotta, köra bil, hänga upp tavlor, bära ner plast granar, låna böcker på biblioteket, julpynta, diska, göra julgodis, hämtat och lämnat osv..Det är så roligt att känna sig behövd och att veta att det man gör faktist är till stor hjälp.
Fick många fina julklappar mycket av det jag önskat mig :) igår på juldagen vart det tänkt att jag o emelie skulle gå ut..eftersom det juh nästan är ett måste på juldan..men det blev aldrig så..orken fanns definitvit inte hos någon av oss så vi kosade oss med popcorn och lite julgodis framför tvn och film ist.
idag har jag inte gjort speciellt mycket..jag, mamma och pappa gick en sväng i förmiddags runt monelid, det var jättevackert! här kommer lite bilder ifrån jul och monelid.



hemma hos mormor och jonny



mormors katt Tom, han är så kelig och söt!



Julafton hos farmor. gissa vem som kom som tomte?!



Jag och Uno, farmors äldste bror.



Farmors systrar Majken och Birgit



Mamma och Pappa nere på seläter, mitt under en skrattatack från pappa



Vackert är det!



Nöjd.



Älska havet



Mamma, Pappa och min skugga



Nu bär det upp för monelidsbacken



Pappa har tagit första backen av tre och är bara en liten plutt där nere.

Nu är det bara Nyår kvar..sedan bä det tillbaka emot Karlstad i början på Januari..
Sov så gott! imorgon skall jag ut och träna med SLK.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0