helgen

hejhej!

blev aldrig riktigt kry efter den där sviiiiinsprutan..nu är jag förkyld..täppt med hosta och halsont.. :S
menmen jag överlever, vilket jag inte trodde i tisdags..
i fredags åkte jag och henkan till sunne för att på lördagen träffa eva o petter, fanny o christian, jonte och david. tillsammans spa:ade vi hela lördag fm på selma spa+ vi han med både ångbastu vattengympa och ett besök i spabaren :) efter detta var det till att göra sig vacker och tillsammans äta ett underbart julbord på selma lagerlöfs hotel (ligger mitt emot slema spa+)! mums! mätta och goa drog vi ner till selmas nattklubb och där blev vi tills 2 snåret då iaf jag var döds trött! idag har det inte gjorts många knop..lagat spagetti och köttfärssås..kollat tv..och allmänt bara slappat :)
nu - fredrik och filip

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0