lördag

Halloj!

Igår tog jag bussen ner till farmor och körde därifrån till Uddevalla för att gå på julkonsert med hela familjen, mycket mysigt!
Det var sonja alden, shirley clamp, sanna nilsen och måns zelmerlöf.. mycket bra!
var tillbaka med farmor halv 1 i natt och då var det till att kosa sig ner i sängen. Idag tog jag bussen tillbaka till karlstad vid 2 tiden. Skall spendera sista helgen innan jul med min lilla henkepenke. imorgon skall vi shoppa julklappar och städa hela lägenheten.
På måndag reser jag söder ut mot farmor igen och sedan västkusten medan henke drar norröver till sunne och gräsmark.
Fick precis reda på att jag klarade tentan jag hade i onsdags, blev till och med en 4:a...trodde jag faktist inte!
hoppas man kan beta av ett bra projektarbete nu så kanske man kan få en 4:a i slutbetyg :)
Vart så stressigt igår när jag skulle med tåg och buss till farmor att jag glömde både mobil och kamera hemma..så tyvärr har jag inga kort att bjuda på! däremot fick jag världens gulligaste julkort av Eva, Petter och lille Samuel :) hänger på kylskåper tillsammanse med alla andra fina fotografier.

nu är min ögon super trötta och vill ingenting annat än att sova, men det är lite väl tidigt..så jag tror det får bli en film!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0