seeg

hejhej.

känner mig otroligt sjuk..fryser, hostar, har ont i halsen, måste tryck utjämna för att höra, näsan är helt obrukbar, ögonen svider, mina armhåls körtlar ömmar och jag är mycket trött...tror inte mitt träningspass i förrgår var ett så lyckat drag såhär i efterhand..typiskt att man alltid skall ta ut segern i förskott..
så nu sitter jag här en fredagskväll med mössa, halsduk och en grön militärkofta jag köpte i kina (det varmaste plagget jag äger) och försöker hålla humöret uppe..yay!

imorgon stundar mycket plugg, henkan skall på inflyttnings fest men jag blir hemma både pga förkylningsförhinder och allvarliga plugg problem!

tur att jag har samlat på mig ett lager clear eys hemma, ber alltid emelie om sådana, det är en stor tröst för mina ögon jut nu.

puss

ps, såg ni skavlan? ...så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ät massssor med apelsin och drick te så blir du snart bra =) Nu har jag köpt julklapp till dig!

2009-12-11 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0