där fick man

hejhej, helgen vat bra! besök ifrån nära o kära och söndagen roade jag mig med att göra absolut ingenting, skulle sprungit men det glömdes bort (förträngdes?) så det tog jag igen idag, sprang 1 mil på 60min gött! kände mig väldigt trött efteråt, men inte alls helt färdig.. :) men nu har jag rejält ont innuti skinkan, på samma trälle som min kära mor brukar få ont.. :( hoppas det försvinner tills imorgon för då vill jag träna igen och därför att nu kan jag inte ta ett steg utan att det gör otroligt ont.. :(

satt förut och drömde mig bort till oringen, gränsjakten och sm, det kommer bli en grymt bra sommar! men hur skall jag ha råd? flaggade för ett litet förberedande träningsläger innan oringen som jag är sjukt sugen på att vara med på..men de vart lite dyrt 1900.. :S någon som vill bidra med en hundring eller fem?


En avslutande bild på henrik när han som vanligt gör det han där bäst på:
slå ihjäl tid framför datorn....


//hejsvejs där ute



Kommentarer
Postat av: Isabelle

göööööttt! längtar också till allt sånt! oringen kommer bli sååå kul!!!! vi måste komma i topp form för detta!

2009-02-02 @ 21:43:21
URL: http://myisbellviscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0