helgen

hejhej, har varit hemma i strömstad under helgen och träffat mamma, pappa, syrran, agnes och ronja. det har varit en kanon helg helt enklat! vädret kunnde dock varit MYCKET bättre! på lördagen var det snöstorm och det var då inte plogat på en enda väg förran 22-23 tiden på kvällen.. :S
tränade både lördagen och söndagen, så denna veckans pass blev verkligthet. :D tentan i fredags kändes okej, jag tyckte att jag kunnde mycket och var osäker på lite, med andra ord så skulle jag bli förvänad om jag inte klarade G...men å andra sidan har jag inte gämfört mina svar med någonannan, så det kan det kan faktist ha gått hur som helst..får helt enkelt vänta och se!.. på Tisdag börjar matttvåan :S

löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0