listan

Skall köra en gammal hederlig sag i blogg världen nämligen en lista :)

DAGENS VILL HA: En extra hjärna
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis
DAGENS SMINK: har inte sminkat mig idag, men annars hade det varit i.d smink och lancome maskara
DAGENS FRISYR: tofs med luggen i ett spänne (bra plugg frisyr btw)
DAGENS HÄNDELSE: Pluggade matte, oho!
DAGENS LÅT: mest kines/buddhistisk musik
DAGENS PLANER: Att avsluta här, duscha och krypa ner under täcket
DAGENS SAKNAD: saknar mina underbart söta katter mitzuno och ping, kommer hem till helgen och då hoppas jag att ni är hemma! :)
DAGENS DUMMASTE: jag!? (tog en lite för lång sovmorgon, med tanke på att det juh faktist är tentavecka)
DAGENS SJUKA: Vetlanda socialtjänst (uppdrag granskning på svt 1)
DAGENS DROG: Matte, inte frivilligt, men jag tänker på matten minst 3-4 gånger varje minut.. :S
DAGENS ROLIGASTE: henrik, när han skall busa med mig
DAGENS FAVORIT: Henrik och glass med blåbär
DAGENS KÖP: har faktist inte handlat någonting idag
DAGENS GODIS: inget godis idag inte!
DAGENS HUMÖR: gott!
DAGENS ORD: Binomisk ekvation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0