lördag

tjotja, igår fick jag en smärre chock när jag skulle tanka mobilen med lite cash ifrån internettbanken, gladerligen var det en god nyhet :)
Mina "losted" shoes är funna , location: örebro!? (hos ungkarl lindqvist). Nu har han fått en riktigt bra anledning att besöka oss, vilket var längesedan nu!
Fredagen blev inte någon större skräll kollade på tv:n och gick till kos tidigt (runt 11) vid tre tiden ramlade en inte alls nykter henrik in och började efter kort tid snarka extremt högt! haha
idag lördag har jag varit på bergvik och handlat lite käk så nu är vi rustade för kommande vecko, iaf med bas varor..längtar tills ikväll då första melodifestivalen deltävlingen drar igång :D

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0