matte ≠ mate

nä matten är inte min vän nu, den har gett mig huvudvärk många dagar i rad nu, och jag antar att jag kommer få proppa i mig ipren innan tentan :S
även om matten inte är min bästa vän just nu så förstår jag iaf ganska mycket av den, och de känns skön.. måste bara komma ihåg allting tills på fredag vilket är värre :P

På fredag drar jag föresten hem till strömstad, skall hem och vara med på pappas sprint cup (om det blir någon?!) sen skall jag hinna med att träffa agnes o ronja, vilket skall bli jättekul!
sen åker jag tillbaka på söndagkväll, fanns inga bra förbindelser hit upp till karlstad på måndag..menmen
jaoo..på tisdag börjar vi med nästa mattekurs..vilket jag inte ser fram emot just nu..

Har inte bestämt vad det skall bli för träning idag heller, med det lutar väl åt backe..var länge sedan jag körde det..får se vad jag blir sugen på om ett tag.. :)

DAGENS TV TIPS: Mästarnas mästare på 1:an kl 20:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0