mattetvåan

japps, mattetvåan är ett faktum. börjat med derivering av olika slag, och det känns helt okej ännu, men får se hur det egentligen känns efter dagens plugg :P
För varje dag som går blir jag mer och mer osäker på tentan jag skrev i fredags..just nu slår jag nya rekord med att vara säker på att det inte gick alls! :S jag vill veta så HÄR mycket hur det egentligen gick..
menmen.. håller på att laga mat nu och skall strax äta faktist sen blir det hårdkörning med matten ett pr timmar för att sedan ge mig ut på ett träningspass som jag inte ännu vet vad det blir ..(är bäst så annars kommer jag förmodligen bara tänka på det när jag pluggar)..om någon vill med så slå en pling!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0