onsda

japps onsdag idag, har kännts tungt idag trots att matten idag var LÄTT..japps ni läser rätt..! :) trigonometri, kom inte ihåg ett skvatt innan föreläsningen började, men allting föll på plats och kom tillbaka ur de djupa svarta hål som jag tror måste finnas i min hjärna..
drog hem tidigare, för det var ändå ingen som ville sitta bredvid mig och räkna matte, jag är helt enkelt för smart!? eller inte kanske...men iaf fick VG i slutbetyg på energi o miljöteknik det vi läste precis innan matten...och det är så gött! nu orkar jag räkna matte resten av hela kvällen med :)

haha vilken optimist jag är.´
puss

Kommentarer
Postat av: syrran

gööt o höra! you're the best!

2009-02-04 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0