söndgs mys

hejhej, idag är det juh som beant söndag, en dag som betyder två saker, 1; imorgon är det måndag 2: imorgon är det MÅNDAG!!
Jag o henrik tog oss iaf upp och in till stan för att ta en liten mysfika och köpa en mospress, en pincett, bokplast och espresso kaffe :)




Mospressen kommer användas flitigt vill jag lova!

DAGENS TIPS!!
- Även de allra tråkigaste böckerna får ett nytt liv med lite bokplast



Pappas gamla mattebok, som jag förtillfället lånar behövde lite bokplast för att öveleva..är väl sådär näjd med resultatet, blev endel bubblor..men nu kommer den åtminstonde inte gå sönder!

nu blir det nog snart middag, hoppas jga iaf! :) pussokram


Kommentarer
Postat av: Isabelle!

du skulle plastat in den i rosa plast istället ;-) då får den ett lyfr vill jag lova... ooohh jaa!

2009-02-08 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0