tjing!

hejhej, idag var det som vanligt matte..men den sista föreläsningen för denna kurs..nu är det två tillfällen kvar att ställa frågor etc..sen bär det emot tentan på fredad den 20:de jag är nervig, men jag hoppas och tror ändå att det kommer gå bra OM jag ligger i ordenltligt veckan som kommer..

Köpte Barack Obamas memoarer idag en bok han skrivit, har hört att den skall vara väldigt bra..köpte även böcker av en favoritförfattare, som varmt kan rekomenderas Paulo Coelho, undrar lite när jag skall hinna läsa allt bara :P
-12 grader ute nu, brr! skall bli fortsatt kallt också, vilket juh är okej om man gillar snö, vilket jag gör men det är inte bra om man vill slippa träna innomhos på löpband för att hålla någotsålunda (stavas?) tempo.. men imorgon skall jag ut iaf, det blir en långkörare i riktigt segt tempo.. :D någon som vill med?

btw, kollade precis på "sveriges värsta bilförare" och det var sviiiin roligt!

heyho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0