utamning antagen

Blev för ett par dagar sedan utmanad av sandra, och eftersom jag inte är den som viker mig för utmaningear antar jag den :)
utmaningen går ut på att:

- gå in i mappen "mina bilder".

- gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen



Bilden är tagen på under min asien resa förra våren. här är jag och henrik på Pulau Tioman, en himelskt vacker ö i sydöstra malaysia. Tioman var en riktig paradisö.

Nu utmanar jag:
emelie
jontee
Viktoria

pussokram

Kommentarer
Postat av: isabelle

nice pic!

2009-02-27 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0