göööött!

halloj!
idag sa min kära bengt till matte lärare att man mist bör lägga 7-8 timmar om dagen för att klara matten, villket känns sjukt! men jag gör mitt bästa! träningen går för övrigt SUPER beachen 2009 here i come! jag o henkan har nästan bestämt att vi skall dra till egypten efter skolan i juni och komma hem lagon till midsommar, hoppas innerligt att det blir så!
fick VG på mitt individuella projektarbete vilket är så jävla gött, nu har man motivation till att plugga mer på matten! :)
måste fixa käk nu, har inte käkat varken lunch eller middag idag och magen kurrar lagom mycket.. :P
mammsen pappsen och systeryster kommer på lördag viket skall bli sjuktkul!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jaaaaaaaaa ska bli skojskoj o komma!! =)=)

2009-01-29 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0