halloj

nu var jag äääntligen klar med det här förbaskade arbetet, tror jag iaf, varje gång ja skal "läsa igenom det för sista gången" hittar jag nya saker jag och kommer på nya ideer..
men nu tror jag det är färdigt men skall läsa igenom det en sista gång och sen är det bara att vänta på svar ifrån min handledare, för jag vet inte riktigt hur jag skall lämna in den..som en fil eller som en bunt papper,, hoppas på fil, för då slipper jag åka bussen upp till universistetet utan kan börja städa den här eländiga lägenheten.
Jah tror aldrig den har varit mer skitig nämligen :) varken jag eller henrik har hunnit, han har biologi tenta i moron och jag har suttit varje dag sedan jag kom hit igen med det här projektet..dock måste jag in till stan och handla också, men det får bli en promenad isf, om det skulle visa sig att det gick bra att skicka den som fil.. :) så nu måste jag uppdatera min mail!

kommer någon och hälsar på till helgen eller? mamsen fyller år i morgon! :) så grattis i förskott!

kjam

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Va duktiga ni är båda två.. läste lite i henkes rapport igår :) Avundsjuk på att ni orkar :)

2009-01-13 @ 13:09:37
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0