halloje

tjotja, helgen vart okej..
fredagen var jättetråkig! henkan skulle hitta på något kul, men somnade och sten sov halva dan medans jag tittade på oändligt många desperet avsnitt..
lördagen var bättre, och avslutades med förfest hos elin som fyllde 21 och sen nöjes..bra kväll helt enkelt. tappade dock mitt körkort, men som tur var hittade jag det igen, hade varit något tjötigt att behöva beställa och betala för ett nytt!
idag måndag började jag en ny kurs, mattettan som den kallas..känns helt okej, vi verkar ha en super härlig lärare som verkligen vill att alla skall förstå! tack!
lämnade in mitt arbete för sista gången idag, så  nu är det bara till att hoppas att den och resten räcker för ett VG i kursen..jag menar, det kan juh gå.. :)

men nu måste jag skumma igenom dagens anteckningar och lösa diverse problem för att känna mig duktig tills imorgon!
solong my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0