hej på rej

tjaotjao

fick tillbaka mitt arbete som jag lämnade in härmodagen, med "en mycket bra rapport" på framsidan :) jag är GLAD!!
så nu har jag suttit en liten stund och rättat stavfel och sådär som jag fick backning på.. och är nu ledig ifrån nu tills på måndag då helvetet bryter loss igen, med mattettan..
och en gladnyhet till är att EM i konståkning börjar snart, ett intresse inte så många som nte känner mig väl vet om är just att jag älskar att titta på konståkning och skidor.. varför just konståkning vet jag inte men jag bara tvåcker det är så jäkla imponerande speciellt med tanke på den extrema tiden dom lägger på träning..

aja, något att se fram emot, något att frukta och något att vara glad över..så ser det ut.

pussilago

Kommentarer
Postat av: Sandra

nice michelle! vi pratar på utgång på lördag. dra ihop ett gäng från klassen, hade ju varit nice såhär sista helgen innan helvetet. vi får höras närmare för du ska vara med! (en liten heads up bara)XD

kram

2009-01-15 @ 19:26:38
URL: http://kristinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0