hurra hurra hurra

För de är ingen vanlig da för de är henkes födelsedag, hurra hurra hurra!  Min gamla gubbe fyller 25, men har väl aldrig varit så tok kär i han som nu.. :)
dagen böjade med frukost på sängen, och sen lite slötittande på skidorna och sen drog jag in till stan och köpte öl/cider och lite käk.. men nu har vi riggat projektorn och skall se på film!



och här kommer min favorit födelsedagssång som min älskade mormor ALLTID sjunger på födelsedagar! :)

Med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda'n
jag har den äran
jag har den äran
att gratulera.

Det har blivit så populärt
och är så välment och kärt,
så jag är säker
att innan kvällen
det kommer flera.
En liten blomma så här planterad
uti kruka kan säga mer
än Orrefors som är dekorerad
med vita liljor och orkide'er,
så med en enkel tulipan
uppå bemärkelsedan
jag har den äran
jag har den äran
att gratulera!

Kommentarer
Postat av: Isäääbääl

Grattiiis henkyy!!

2009-01-24 @ 22:30:08
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-24 @ 22:36:01
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0