utmaning antagen

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen


Jag antar såklart jonathans utmaning.

Sanningar:
1. Jag har svårt att erkänna när jag har fel..ingen bra egenskap dock skapar et helt oväntat långa diskussioner :P
2. Jag blir sur om jag får mindre julklappar än syrran på jul. Jag är äldre och borde då få mindre julklappar än henne, men av någon anledning blir jag nästan lite svartsjuk om hon har fler julklappar att öppna, för det är inte innehåller som är det viktiga, utan själva öppnandet..
3. Jag blir förbannad om jag måste vänta för länge på mat.
4. Jag hatar öl! det är bland det vidrigaste som finns!
5.  Om en uppgisft känns hopplös blir jag jätte förbannad och väldigt frispråkig.
6. Jag dömmer människor för fort.
7. Jag tycker själv jag ser okej ut, tills jag står i provrummet i en klädaffär.. :P

nu utmanar jag, bella, emelie, sandra.... och..?? alla som vill :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0