dagen före

idag har jag o henkan varit på lagunen tillsammans med jonte och spelat minigolf på den nya banan dom gjort där! jättekul var det :)
Sen har jag gjort en insats på hela 3 timmar på jobbet idag och efter det var jag och bella på capri och kollade på solnedgången! en mycket bra dag helt enkel, nästan ialla fall.



Först övningsputtade vi lite på puttinggreenen



Henkan gör sig redo för att slå på sin röda boll (min är den blåa)..



Frågan är hur jonte hamnade här..

Så lite bilder ifrån solnedgången på capri bella som tagit alla kort.



Jag



Solnedgången



Bella



Jag lekte vid vattnet, som faktist var varmt! luktade på tången och fångade en manet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0