fredag

hejhej

idag har jag jobbat för första gången på säsongen, det var helt okej! roligast var att träffa en massa bekanta ansikten och få en massa kramar:D
har precis hoppat ur duchen efter ett HALT orienteringsträningspass ute på källvikens klippor, skoj var det iaf!
skall om en timma åka och plocka upp syrran och sen börja färden upp till farmor i dalslång ed..syrran och pappa skall nämligen springa karlstadstatslopp så då fäljer jag med och passar på attt ta med mig mer sommarkläder och min cykel ner till strömstad :)
skall ta och packa väskan för övernttning hos farmor och sen får jag väl ta och käka något så jag orkar köra hela vägen!
lovade juh bilder ifrån koster och studenten, men de får bli på lördag eller söndag för min dator med minneskortläsare befinner sig juh i karlstad..vilket jag inte alls tänkte på!

ha de göttans! pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0