midsommar

Tjo!
Midsommar blev precis lika idyllisk som den alltid borde vara:
..det kom ett par regn skurar men sen lyste solen klart!
..det åts en massa god mat som sillröra, hemmagjord potatissallad och jordgubbspaj!
..Uno spelade dragspel och alla dansade kring midsommarstången!
..snappsvisor, allsång och "roliga historier" blev det mycket av!
..lagtävlingar med bla frågesport, metkasst och styrkeprövningar!
..det knäpptes kort och filmades en massa!
..Mormor, Jonny, Mamma, Bella och jag dansade vals, jänka och buggade till Bengtsforsorkestern :P

Midsommar skall upplevas med min dalslandssläkt för då är den som bäst!



Bella och jag



Limbotävlingen, här är pappa som faktist imponerade!
De var lagen: henke o jag, pappa o cecilia, bella o östen. Jag var kvar längst så jag vann :D



Uno som är såå himla duktig på att spela dragspel!



Nelli var sommarsöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0