onsdag

Det börjar dra ihop sig för sista tentan för mitt första år på kau..usch vad inte taggade jag är!
Fick reda på resultatet ifrån min omtenta i strömningsmekaniken idag och jag klarade det, lite surt att det bara var en G tenta men å andra sidan hade jag antagligen inte klarat av att skriva VG även om det hade gått..aja..hoppashoppas bara att sista strömningsmekaniken som jag skrev i måndags och tentan jag skriver imorgon också går bra..isf kommer jag att ge mig själv ett MVG i väl kämpat under mitt första år..inga släptentor.. :D

idag skall våran nya hyresvärd som bekant dyka upp, men han har inte kommit ännu..kommer kanske inte alls, utan imorgon när jag skriver och henrik är ensam hemma.. :P

menmen, nu MÅSTE jag fortsätta plugga miljökemi!

hejhej

PS: min underbara syster som tar studenten imorgon, klarade sin uppkörning idag och har nu alltså ett körkort! snacka om en bra present till sig själv! :D DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0