student och mitzuno

igår tog syrran studenen jag och henrik kunde inte hinna ner till ua, men genom mycket krångel tog vi oss iaf ner till strömstad med morfars hjälp, tack morfar!
Det var en lyckad kväll igår, många släktingar som jag inte träffat på länge hade kommit!

Igår kväll kom Mitzuno in, och jag visste att han var sjuk och gammal..men igår var det hjärtskärande att se honom. Mager som en sticka och sårig över hela kroppen..jag försökte mata honom och ge honom vatten men det var inte mycket han ville ha..så jag gosade så mycket jag kunde med honom innan vi gick och l oss..imorse hade han dött..
Det var som att han ville vänta på mig och isabelle tills vi kom hem och fick säga hejdå till honom, gud vad jag älskar den katten, blir så efter nästan 20år tillsammans! Men det är okej, jag ville hellre att han i lugn och ro fick somna in hemma än att han blev uppäten av något djur. Kommer sakna honom massor!

ikväll blir det orentering på erlandseröd :) .. kom dit och testa på! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0