tisdag

Japps, idag är det tisdag och vädret är kasst..men det är underbart eftersom då får jag inte något dåligt samvete för att jag sitter inne hela dagen, tror kanske att vädergudarna läste min blogg igår.. :P
Om en stund är det nollemöte, men jag pallade inte plugga sista 50min..DÖ tråkigt!

När jag kommer hem sen är prio ett att fortsätta städa..morgon kommer vår nya hyresvärd på besök, läskigt!
Igår blev jag och henrik klara med all tvätt, blev hela 5 maskiner! så nu kan vi åka till strömstad med rena kläder, bra va?! hade varit lite elakt för mammsen att köra igång 5 maskiner!

Skall bli underbart härligt att komma hem över sommaren, jag längtar så jag tror jag längtar ihjäl mig strax!
träffa emelie, ronja, agnes och alla andra underbara! fira midsommar med släkten och ha ett födelsedagskalas.. :D 
inte många dagra kvar innan tåget rullar ner emot strömstad med mig och henrik inuti!

hoppas bara att det blir en fin sommar, men hyfsat väder..allt annar än utdragna regn dagar är okej, typ spöregn i 1 timma och sen fint igen isf små skurarunder en hel dag..

Tänk att det redan är juni, jag tycker inte att det var speciellt längesedan jag kom hem ifrån asien efter 100 dagars resande..igår var det ett årsedan..helt otroligt!

jag tror att jag önskar mig en permanent i födelsedagspresent, sov med flätor natten emellan sön och mån och jag älskar mitt vågiga hår!  Jag vet att jag önskar mig massage..en tavla målad av emelie och kläder!

nä nu skall jag ta och handla en smörgås eller lite fil!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0