fredag

hejhej, dåligt med uppdateringar nu på ett tag, beror på att jag har fullt upp precis hela dagarna..
Matteplugget tar över hela mornarna förmiddgararna och eftermiddagarna, sen blir det hem och träna laga mat och vips är kl 22 och ögonlocken förmår sig inte att vara uppe längre..
Nästa vecka går jag in i tentaplugg, så är det någon som vill mig något är ett säkert kort att kolla i 21:an högst upp vid dom runda borden, där finns jag hels säkert.

Mobilen har krånglat ända sedan jag fick den nästan, och idag extremt mycket..Den stänger av sig helt omotiverat..idag 7-8 gånger..störande!!!
Skall få de fixat till veckan av en klasskompis som jobbat på mobillagning. Sen finns det inga pengar på den heller, så för er som sms:at och ringt, jag kan inte svara på sms eller ringa upp..

Vad gäller lägenheten har vi inte hittat någon potentiell ny, men jag kan väl inte heller säga att vi letat aktivt denna vecka..vi båda har haft mkt att göra, henrik tentade kemi idag bla.

Nu måste jag ta och äta någonting, är så sjukt hungrig..man står sig juh inte hur länge som hellst på vegitarisk lunch..

hejhej

Kommentarer
Postat av: maritha

lämna in telefonen på SIBA och få det på garantin /kram

2009-03-20 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0