fredag

tjotja, äntligen fredag! Började morgonen med en låååång föreläsning om intergraler och partial blabla (kommer inte ens ihåg va det hette), det var iaf intressant med inte speciellt lätt.. :S allt annat än lätt är nog mer korrekt..
menmen det blir till att plugga stenhårt så kommer det säkert att sitta så småning om..eller!?
När jag kom hem drog jag iaf på mig träningskläderna och körde samma pass som igår, skillanden till i dag var att inte ett enda steg (eller iaf mycket få av dem) kändes lätta.. haha, men jag pinade på och var "i mål" 2 minuter snabbare än igår, hur nu det gick till.. så ja, nu kan jag lugnt slappa i soffan tills söndag då veckans träning avslutas med ett backpass.. sköjsköj!
henrik tog en inte så najs bild på mig när jag stog och strechade utanför lägenheten genomsvettig..

 

..någon mer som tycker jag skall satsa på en karriär som modell?



alla har vi vår favorit muskel att strecha, det här är min..inte ett dugg jobbig


Kommentarer
Postat av: Isabelle

snygg snygg snygg!

vi kommer ääga på oringen ;-)

2009-03-08 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0